miércoles, 27 de octubre de 2010

RECORDS DE 5 ANYS DE DANSA


Avui escoltant una cançó per casualitat m'han vingut a la ment mil moments i records d'aquests 5 anys de dansa. Primera ha estat la cançó que he sentit, però mica en mica m'han vingut al cap moltes altres que m'han acompanyat aquest temps, fent el que més m'agrada.
Per això, vull fer un petit resum musical d'aquests 5 anys i d'alguns dels moments que recordo.

Curs 2005-2006: Un any en el que vaig aprendre moltíssim, sobretot perquè no tenia ni idea de res i gràcies a la paciència de l'Oscar. Jo era una patata (i encara ho sóc), però vaig poder seguir les classes.

Primer adagio (Jazz-Oscar curs 2005-2006): Impossible descriure com em vaig sentir després de començar a "dominar" (tot i que ho feia de pena) un petit exercici. Aquesta cançó va suposar per mi tornar a sentir coses que ja no recordava.

Primera coreo de contempo (contempo-Oscar curs 2005-2006)coreo que no vam utilitzar mai i Solomillo ;) Primera vegada  a l'escenari després de mooooooolts anys!! i primera coreo amb la meva parella oficial: Mariona ;P




Curs 2006-2007: Només vaig poder fer contempo, però vaig gaudir moltíssim aquell any. Ja estava una miqueta més "suelta" i anava pillant les coses més ràpid.
Primer versió  d'una coreo genial on vam riure molt preparant-la, i que em va fer descobrir una gran cantant. (Contempo 2006-2007). 



Curs 2007-2008: Any molt difícil personalment i de canvis a l'estudi. A jazz arriba l'Ivan, amb qui vaig tenir mooooooltes diferències i no acabava d'entendre el seu ritme caribeny. Però el resultat va ser una coreo de Chicago increïble. A Contempo la Cristina. Al principi em va costar el canvi, però vaig descobrir un altre estil que m'agradava encara més.
Simplement Increïble!! (Jazz Ivan  2007-2008)
Coreo amb música de Carlos Nuñez (Contempo Cristina 2007-2008)Crec que és una de les coreografies amb les que més he gaudit a l'escenari! Genial poder ballar amb el so inconfundible de les gaites que tant m'agraden!! I totes de blanc, estàvem precioses! O no?


Curs 2008-2009: Albert i una nova versió de veure el contempo! Genial, em van encantar les seves classes. Com vaig gaudir aquell any, i com vaig millorar (crec, ja m'ho direu vosaltres). Al final no vaig poder fer festival, quina ràbia!
UFFFFF!! QUIN EXERCICI!!!! (contempo Albert 2008-2009)
Versió d'una coreo que va acabar a la versió definitiva amb Mendelssohn.  Llàstima que no vaig poder-la ballar mai, com m'hagués agradat!

Escalfament Jesús i La leyenda del tiempo (contempo Jesús 2008-2009): Coreo rapidíssima, però m'encantava. Tampoc la vaig poder ballar. Molta molta enveja de la coreo Mufasa!!!


Curs 2009-2010: Tornem a l'inici. Torna Oscar a jazz.
Inici de coreo que al final no va poder ser, llàstima, m'hagués agradat poder ballar alguna cosa de la "meva" India.
Polèmica coreo (:P)que em va encantar. Un registre diferent que no va agradar a tothom per igual.
Intro de la última coreo: Al principi em va costar però, sabent que era la última vegada que ballava, la vaig disfrutar com mai.
Només em queda l'espineta de no haver pogut fer mai clàssic i de posar-me unes puntes (mira tu quina xorrada, però em fa il·lusió) 


No puc oblidar tampoc mil moments viscuts: assaigs, sopars, sortides i, com no, les cases rurals.
Gràcies a tots aquells que han fet que aprengués una miqueta del món que m'encanta i del que m'hagués agradat viure. Gràcies a tots els profes per la paciència i els ànims. Gràcies a la Míriam, la Mª Lluïsa i la Mª Carme per aguantar els meus canvis d'humor i els meus alts i baixos. Gràcies a totes les meves companyes, perquè sé que de totes elles he après alguna cosa.


Gràcies a en Xavi, perquè sempre em va animar a que anés a fer "el papallona" i per "empassar-se" festivals només per veure'm ballar 5 minuts.
Espero que en un futur pugui tornar a ballar i gaudir igual que ho he fet aquests 5 anys.
Una vegada més, gràcies a tots!

2 comentarios:

  1. suuu !!! m'ha encantat llegir això !! quins records ... espero veure't ben aviat !!

    un petonaaaas =)

    ResponderEliminar